2013年2月26日星期二

fargen med UGG Tasmina slipeers brun 1647 bryter deprimerende vinter

"Hvor flink, at fyren i provinshovedstaden for nesten en uke nå, bare å få klar i morgen for å gå tilbake, sa foran deg der for å se på telefonen treffer du ikke kan komme gjennom, spille uggs sko ordene jeg kjenner etter telefonsamtalen Reno høre Etter ler.

Trykk på strømknappen, et par sekunder senere, skjermen lyser opp, etterfulgt svært åpen ansikt dukket batteriet er dødt automatisk driftsstans undertekster la ugg australia norge så bare lo.Wang Ming er ikke over når ugg sa ti minutter, men mer enn tretti minutter etter side av butikken, sa: "Denne sted er virkelig overfylt, visste jeg at jeg låne en sykkel over god kom etter, kanskje enda raskere

Feather morgen, når du kommer, hvordan å ikke gi meg en samtale, bare for å ringe deg du slår, men heldigvis, jeg husker fortsatt kongen av Big Brother er telefon, eller i morgen, ikke kjøre eller arbeidskraft for en tur i det siste, "Wang Ming og Reno chattet for noen setning, Schmidt, skravling fra uggs australia.

没有评论:

发表评论