2013年2月24日星期日

nike høye topper forbedre ditt liv

billige nike shox hørte dette, nikket han og sa: "Ikke bekymre overstrømmende, jeg rime som en god venn, ellers ville jeg ikke selge sine aksjer, la henne kjøpe en fet, absolutt la henne av investeringen super Verdien vil sikkert slå flere ganger verdien "Sommer Rhyme glupsk blikk nike, virkelig ønsker pounced å bite ham to, jeg vet ikke hvor denne fyren så mye selvtillit. I kurset er sommer Rhyme også optimistisk om gudene Union, hun var veldig optimistisk om utviklingen av den virtuelle spillbransjen, ønsket i spillet spennende, hvem vet noen uforutsigbare ting. Senere nike endelig gjennomført de tingene hun ønsker å gjøre, vil hun lede penger til å kjøpe dem på linjen. Opprinnelig tenkt å komme opp med en million, den andre vil bli sjokkert besvimte, trodde ingen at denne fyren er ansiktet på to millioner kjærlighet å gjøre, veldig sint på henne

billige nike sko trodde i lang tid, og gudene Union, tok to hundre millioner yuan å kjøpe gudene Union Association 10% av aksjene og har rett til å drive de eksisterende fire byens butikker, med 50% av inntektene de siste avgjort. Hvor 10% av de gudene Union Association aksjer, betyr at etter den gudene Union Association kollektiv handling, må enten å tjene mye penger bli utbetalt til nike bonus på 10%, mens 50% av bruksretten, nike i familien overskuddet opptjent i butikken operatører, halve spisser til sommerhuset, halvt poeng til gudene Union.

"Hvis du lar meg miste" nike sko norge, dette er knyttet til midlene i livet hans, tror jeg deg, så jeg investeringer, selv om jeg følte meg litt gal "etter signering kontrakten hans, sommer Rhyme tilfelle av nike sa, Jeg er hjemløs. mislykket, vil betale prisen, når du tok meg med til elope "

没有评论:

发表评论